Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~aneheli | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin Kulda adresZduńska Wola zarejestrowany26.01.2008 @18:04:34 ostatnio na stronie22.10.2013 @20:18:55

Oswajam sprzętową onanizację, staram się zepchnąć ją na bok by móc skupić się na zdjęciach. Programy graficzne mnie nie lubią chociaż rozmawiam z nimi cały dzień, więc cudów na kiju nie będzie.

Teraz głównie zajmuje się uczestnictwem i prowadzeniem strony Zduńskwolskiej grupy foto
http://www.perspektywa.art.pl

Zapraszam na moje portfolio fotograficzne:
http://www.marcinkulda.pl

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.marcinkulda.pl OnetSkypeaneheli Jabberaneheli@uaznia.com Gadu-Gadu692149
digarty44 komentarze786 posty na forum55

komputer / sprzęt
Fuji FinePix S5600>Pentax K10D>S5 i mam nadzieje na tym poprzestać

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~storczykowa    26.12.2008 @13:11:53
dziękuję za szczerość, poprawię się w przyszłości
niestety nie mam więcej zdjęć z tej serii. to było tak na próbę. zdecydowanie wolę fotografować dzieci
pozdrawiam.
~tytka    26.12.2008 @11:48:58
jakoś trzeba sobie radzić

pozdrawiam zduńskowolanina :D
_______
'przeklęty bądź zegarze, w którym czas nie może być cofniony!'
~DianaLis    15.12.2008 @07:02:31
.dzięki :D
~niuniiek    12.12.2008 @14:41:59
dziekuje bardzo za konstruktywne komentzre
_______
" Szalenstwo moze sobie byc jak elastyczny pocisk, ale kazdy liczacy sie ekspert od balistyki powie wam, ze nie ma dwuch takich samych pociskow. "
~rm6688    12.12.2008 @09:53:11
Po oczach go, Boo, PO OCZACH!! RrraaaAAGHGHH!!!

Pozdrawiam BG fana :D
~Apeiron    07.12.2008 @13:03:52
Dzieki za uwage
masz racje, akurat z kompresja zawsze mam problem, ale taki rozmiar jaki musimy wrzucac na DA, to sa wypierdki mamuta, w zwiazku z tym traci sie prawdziwy obraz
Jakiejs mega obrobki staram sie nei stosowac. To maja byc zdjecia, a nie grafiki, totez nie używa super-rozwinietych programow do obrobki. Znajac siebie - moglabym sie zatracic, a tego nie chce

Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki )
_______
Marzę o tym, by być jak George Sand... lub szczupłą być niczym asymptota I spotkac bądźkiedy przystojnego de Morgana... M.
~changer    06.12.2008 @23:45:53
THX!
_______
|Terrarestic|Cybernauton|http://www.kulik.netgaleria.pl
~emwa1    06.12.2008 @16:32:32
ohh dziekuję dziękuję za taki "napad" na moją galerię;*
_______
to tylko moja opinia : P
~Ariene    12.11.2008 @14:42:32
dzięki, i tak będę Ci zazdrościć cmentarnej foty :P
_______
Zdjęcie to wyrażanie wrażeń. Jeżeli piękno nie będzie istnieć w nas samych, to jak w ogóle będziemy mogli je zauważyć? Ernst Hass
~tamarynka    09.11.2008 @16:51:58
wiem))
~tamarynka    09.11.2008 @11:15:05
dzięki:0 wiem że kwiatek duży ale to był mój pierwszy digart od dołu się go nie dało podświetlić gdyż leżał na stole. Dziękuję serdecznie za wszelki uwagi teraz wiem na co zwracać uwagępozdrawiam
~raczekk    08.11.2008 @22:36:40
dzięki za zrozumienie. homo sapiens sapiens.
~Grimm    08.11.2008 @20:18:28
hmm.. mam lekkie wątpliwości co do tego czy wiesz co to równia pochyła.. ^^

możliwe, że nie jest idealnie równo, ja tego nie widzę.

dzięki za opinie i pozdrawiam
_______
"Same old song, just a drop of water in an endless sea.."
ee.. często odświeżam


~Grimm    08.11.2008 @18:43:48
a co do drugiego zdjęcia - to nie krzyż i słupek z ramką tylko stare znaki pozostałe z czasów jak jeszcze pływały tamtędy statki.. wydaje mi się, że dzięki nim zdjęcie nie jest "puste" i monotonne
_______
"Same old song, just a drop of water in an endless sea.."
ee.. często odświeżam


~Grimm    08.11.2008 @18:41:30
najprawdopodobniej zapaćkany obiektyw ^^ (to klasztor - nie dom )

co miałeś na myśli mówiąc, że wszystko leci na prawo? ;>
_______
"Same old song, just a drop of water in an endless sea.."
ee.. często odświeżam


~raczekk    08.11.2008 @16:34:18
Na tym polega abstrakcja, aby się dopatrzyć, czego do końca na pierwszy rzut oka nie widać. A twarze są jawne i tak - jakby się przyjrzeć.
~See7in    08.11.2008 @16:26:54
Dzieki wielkie za oceny i komentarze, takich komentarzy i ocen oczekuje po tej stronie, a nie wychwalania byle czego. Konstruktywny komentarz cenniejszy niż złoto, jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
_______
Big Pun - Beware
~Maid    06.11.2008 @14:17:45
A poza tym, to dopiero moje początki, aparat mam od jakiegoś miesiąca i jeszcze go nie rozgryzłam, mam nadzieję, że wkrótce będzie lepiej...
_______
So long so long so long and thanks for all the fish!
~Maid    06.11.2008 @14:12:42
Dzięki za komentarze... Dla mnie to tylko zabawa, niektórym się podoba innym nie, w każdym razie dzięki za sugestie, pozdrawiam.
_______
So long so long so long and thanks for all the fish!
~is0    04.11.2008 @00:26:45
bardzo delikatnie podjechane
_______
Projekt: Kielce!
- Galeria Kielce wczoraj. Kielce dziś http://www.digart.pl/grupy/6218/Projekt__Kielce!
~magda4588    30.10.2008 @10:43:49
dziekuje za komentarze i ocenkipozdrawiam
~Ariene    30.10.2008 @09:34:23
mnie też drażni to ramie, ale aż takich poprawek w Psie nie zrobię a na powtórkę trzeba poczekać
dzięki za cenną uwagę
_______
Zdjęcie to wyrażanie wrażeń. Jeżeli piękno nie będzie istnieć w nas samych, to jak w ogóle będziemy mogli je zauważyć? Ernst Hass
~RenAro    29.10.2008 @16:32:21
Dziękuję za pozytywne przyjęcie mojej fotki ... pozdrawiam
_______
-- RenAro.pl --
~ejsz    29.10.2008 @14:12:14
Dziękuję, to naprawdę miłe słowa.
Pozdrawiać
_______
Mówić o pensji brutto to tak, jakby mówić o długości penisa razem z kręgosłupem.

(http://www.ejsza.wordpress.com )
~Niobowata    29.10.2008 @13:15:22
Dziękuję ^^ Ale chciałam by było ciemne.
_______
Cyk, cyk. Ups.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt